sobota, 6 listopada 2010

Manolo!

Mary Jane by Manolo Blahnik
Buty Manolo Blahnika nie są przereklamowane. Buty Blahnika nie są ekscentryczne, nie są wydziwiane, są po prostu piękne! O kultowych butach Mary Jane dowiedziałam się, wstydliwie przyznając, ze znanego serialu "Sex and the city". Chociaż wówczas nie zrobiły one na mnie wrażenia, dziś będąc zdecydowanie dojrzajlszą fashonistką, marzę o ich zdobyciu. Są butami ponadczasowymi i zawsze en vogue. Przyjrzyjmy się jednak nieco historii samego Manolo. Jest hiszpańskim projektantem butów, z pochodzenia Czechem. Studiował najpierw w Genewie, później w Paryżu gdzie ukończył kierunek sztuka. Trzy lata później przeniósł się do Londynu i rozpoczął pracę w butiku Zapata. Blahnik pisywał też do Vogue'a. W 1972 Ossie Clark poprosił Manolo o zaprojektowanie butów na jego pokaz- to był jego debiut w świecie mody.
O ile do pantofli Louboutin miałam zastrzeżenia i mówiąc wprost- nie marzę o nich, o tyle Blahniki są moją cichą tęsknotą. Spójrzcie jakie cudeńka proponuje nam Manolo Blahnik:

Ceny butów Manolo Blahnika wahają się od 600$ do 2000$ za parę.












źródło: www.shopstyle.com

1 komentarz:

  1. Buty z czubkiem od zawsze nie za bardzo mi się podobały, ale chyba z tego względu że mam dużą stopę i to jeszcze ją wydłużało lecz na jego buty byłabym w stanie sie skusić szczególnie na złoto czarne z 2 zdjęcia ostatnie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Na dyskusję o modzie jestem otwarta, słucham: