czwartek, 16 grudnia 2010

G-Star znaczy innowacja

Marka G-Star powstała w 1989 roku. Znana ze swoich innowacyjnych krojów i awangardowego, denimowego stylu ma niebywałe powodzenie szczególnie wśród młodych klientów. Przekraczanie granic, ciągłe eksperymentowanie i rozwój produktów doprowadził do niesłychanie szybkiego rozprzestrzenienia się firmowych sklepów na całym świecie. Szorstkie, surowe i prymitywne cechy marki G-Star pozwalają utrzymać odrębny i nietypowy styl w świecie mody. W Polsce ubrania marki G-Star można zakupić w sieci sklepów Peek&Cloppenburg, Royal Collection oraz w jedynym jak narazie autoryzowanym butiku w warszawskiej galerii Mokotów. Ubrania marki choć kontrowersyjne, są bardzo ciekawe i można się natknąć na prawdziwe perełki. Mimo, że sama amatorką awangardowych ubrań nie jestem, przyznaję, że warto zahaczyć o ten sklep. W pewnym sensie G-Star przypomina mi markę Diesel...



1 komentarz:

  1. Diesel jest bardziej "szalony". Mi ten cały g-star nie przypadł do gustu, nie proponuje nic nowego.

    OdpowiedzUsuń

Na dyskusję o modzie jestem otwarta, słucham: