wtorek, 19 kwietnia 2011

Black and colour, belt... VESTed!

Przeglądając ostatnio Vogue'a i Harper's B. doszłam do wniosku, że nie pisałam jeszcze o ważnych tego lata trendach: łączeniu czerni z bielą i czerni ze złotem, powrocie subtelnego paska podkreślającego talię oraz o wariacjach na temat kamizelki. Dwa pierwsze trendy bardzo mi przypadły do gustu z dwóch przyczyn- kojarzą się z elegancją, a poza tym dodają wytworności. Jeśli ktoś zaprzeczy, bo przecież ten drugi nurt pojawia się w kolekcjach fall rtw, będzie miał rację, ale czy racją nie jest także to że prawdziwe fashonistki wyprzedzają modę? Dlatego w sesjach modowych pojawiają się paski w talii na sukniach, spódnicach, marynarkach i zwykłych bluzkach. Kamizelki to moja pięta Achillesowa. Nigdy nie potrafiłam ich nosić, może nie są dla mnie stworzone, może nie miałam odpowiednich inspiracji? W obecnym sezonie raczej nie zainwestuję w ten trend, bowiem nadal nie jestem do niego przekonana... Spójrzcie na kolejne elementy ubioru z serii must have i ich zastosowania:


źródło:

2 komentarze:

  1. Mi chyba równiez nie są dane kamizelki, mimo że podobają mi się stylizacje z kamizelką w roli głównej na mnie już to wygląda gorzej;) A połączenie bieli z czernia lub złotem i paski jak najbardziej popieram:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie uważałam się za fashonistkę, a trafiam w dziesiątkę :)
    Dzięki za wszelkie inspiracje!

    OdpowiedzUsuń

Na dyskusję o modzie jestem otwarta, słucham: