poniedziałek, 30 maja 2011

Skóra, moje nowe ciało


Theyskens Theory, Theory, YSL,

Od czasu do czasu w kolekcjach pojawiają się skórzane ubrania- rzadko popularyzowane, raczej dla odważnych bądź modowych odszczepieńców. Dziś wyjątkowo forsowany przez trendsetterów styl "skórzany" zapewne przypadnie do gustu wszystkim fanom wspomnianego tworzywa. W kolekcjach na nadchodzący sezon pojawiają się spódnice, sukienki, bluzki, koszule "leather" czyli niemalże wszystkie elementy gaerderoby. Dla mnie hitem jest skórzana spódnica ołówkowa, nie przemawiają do mnie zamszowe koszule. Co do skórzanego trend tematu, polska marka La Mania chyba jako pierwsza zaproponowała na szeroką skalę stylizację ze skórą w roli głównej i ,o dziwo, nurt ten został przyjęty z dużym enstuzjazmem. Niestety temat jest dosyć trudny. Niełatwo zrobić stylizację zastępując tym materiałem "banalny" jedwab albo bawełnę. Piękne kompozycję ze skórą w roli głównej możemy podpatrzeć od modowych autorytetów i następnie zabrać się do dostosowania jej dla naszych potrzeb.

Zerp, 3.1 Phillip Lim, Adam, Reed Krakoff, The Row

Thurley, La Mania, Zara

Zara, La Mania, Zara

1 komentarz:

  1. Zamszowe koszule- tragedia, może by tak od razu szatę ze skórek albo włosienicę :)

    OdpowiedzUsuń

Na dyskusję o modzie jestem otwarta, słucham: