poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Russell&Bromley i Reiss, londyńskie perełki


Z Hiszpani przywiozłam PG, z Londynu coś jeszcze lepszego. Dwie warte uwagi marki, skupiające się na jakości i elegancji w najlepszym wydaniu. Pierwsza z nich to marka obuwnicza, braku jej obecności na polskim rynku nie mogę przeżyć. Buty niczym arcydzieło- doskonale wygodne, idealnie skrojone i osadzone w trwających trendach, czego chcieć więcej? Russel&Bromley robi furorę także dzięki upodobaniu sobie marki przez samą księżną Cambridge, Katarzynę. W ostatnim czasie Księżna miała na sobie buty z linii zaprojektowanej dla R&B przez Stuarta Weitzmana. Link do strony to www.reiss.co.uk, kolekcję można śledzić na facebooku. Ceny butów zaczynają się od £250.



Reiss, druga firma odzieżowa o której pragnę wspomnieć, jest w Wielkiej Brytanii bardzo popularna. Wybierają ja sławni ludzie: od rodziny królewskiej po hollywoodzkie gwiazdy. Klasyczna, szykowna, chwilami ekstrawagancka- uwodzi jednoczesną lekkością i wyrafinowaniem. Zdjęcia poniżej mówią same za siebie, kto się nie skusi? Marka prowadzi sprzedaż internetową pod linkiem www.reiss.com, a ceny ubrań mieszczą się w przedziale £50-£350.







1 komentarz:

  1. Nigdy nie narzekam na wybór obuwia w UK, nie ma problemu z krojem ani, co najważniejsze, z rozmiarem. W Polsce nigdy nie uświadczyłam jeszcze tego, co znalazłam bez problemu tam.

    OdpowiedzUsuń

Na dyskusję o modzie jestem otwarta, słucham: