środa, 28 grudnia 2011

Stylizacje na sylwestra

W CZYM NA SYLWESTRA?!

Nie przepadam za stylizacjami "rzucę wszystkich na kolana". Dla mnie dobry sylwestrowy ubiór to przede wszystkim wygoda plus jeden mocny akcent. W tym roku stawiam na małą czarną, co polecam wszystkim blondynkom: kontrast czerni i błyszczących jasnych włosów to najpiękniejsze ubranie. Brunetki zaś mogą zaszaleć w srebrnych i miedzianych cekinach, a swoje brązowe oczy podkreślić kolczykami o zielonych kamieniach. Każda z nas powinna po prostu przymierzyć strój i dobrze się w nim poczuć: wobec tego nie mnie narzucać wam kombinacje na sylwestra. Będzie mi jednak nad wyraz miło jeśli choć odrobinę wpłynę na waszą decyzję. 
Mam poczucie nieustającej karnawałowej mody. Chcę przez to powiedzieć, że właściwie co roku trendy są niezmienne. Zanim więc postawicie na wyprzedażowe zakupy dobrze przeszukajcie pudła na górnej półce w garderobie: wśród spisanych na straty ciuchów mogą się znaleźć klasyczne balowe sukienki. 
W sklepach można się natknąć na ciekawe propozycje- o ile rozmiary nie są jeszcze wyprzedane- kombinezon i połyskliwy kardigan, a do tego obcasy; cekinowa marynarka ze zgrabnymi leginsami; jednoramienna mini-sukienka- to tylko niektóre z propozycji jakie możecie rozpatrzyć.
Pull&Bear

Stradivarius

Stradivarius

Asos  € 33  
Zara 129 zł

Miss Sixty132

Zara (marynarka) 299 zł

Asos  €60 

Guess  €90 

Pinko  €330  

TFNC  €60 (asos.com) 

TFNC  €73(asos.com) 

1 komentarz:

  1. Ja kupilam w tym roku marynarke smokingowa, wyglada ciekawie!

    OdpowiedzUsuń

Na dyskusję o modzie jestem otwarta, słucham: