poniedziałek, 25 lipca 2011

Buty, jesień 2011

No cóż, w tak pochmurne i deszczowe dni przyszło mi myśleć o kolekcjach fall 2011/12. Brakło mi letniego zapału oraz nadziei, że nadejdą słoneczne dni, na które tak oczekiwałam. W maraźmie burzowej atmosfery zrobiłam przegląd butów na nadchodzący sezon. Znalazłam kilka naprawdę godnych uwagi par butów. Ponieważ kolekcje jesienne obfitują w buty na koturnach, botki ze zwężanym przodem, klasyczne szpilki ze szpicem, kozaki typu oficerki, kamaszki oraz klasyczne sztyblety czuję się usatysfakcjonowana. Dlaczego? Klasyka, klasyka i jeszcze raz klasyka. I choć można zaszaleć i znaleźć bardziej ekstrawaganckie i modne obuwie, odradzam- w dostępnych dla większości sklepach są to marnej jakości repliki tego co dostępne dla "węższej" grupy konsumentów. Piękne i najwyższej jakości obuwie, z piękną i doskonale wyprawioną skórą poniżej:
CoSTUME NATIONAL 762$

Vanelli for Footnes 175$


Burberry 795$
Burberry 450$


Calvin Klein 169$

Calvin Klein 795$
Diane von Furstenberg 295$

Dsquared 895$



Jill Stuart 795$
Jil Sander 1 195$

marc by Marc Jacobs 495$
Kors Michael kors 295$


Miu Miu 895$
Ralph Lauren 850$





Stuart Weitzman 425$
Stuart Weitzman 398$

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na dyskusję o modzie jestem otwarta, słucham: