środa, 13 października 2010

fashonistki w płaszczach

Jeśli chodzi o płaszcze to trendy tego sezonu są maksymalnie wymiksowane. Elegancja i prostota? Zawsze! Szalona moda? Tylko teraz! Jeśli masz ochotę zaszaleć, wybierz na zimę kożuszek, cynamonowy płaszcz, militarną parkę albo luksusowe futro. Ten wpis poświęcę więc trendom, które z minimalizmem mają niewiele wspólnego, ale muszę przyznać, że całkiem mi się podobają. Czasem zastanawiam się jak długo potrwa moda na określony trend. Tym razem mam dla was radę: jeśli kożuch to klasyczny, ale nie demode: najlepiej o kroju taliowanej kurtki do bioder. Jeśli futerko, to praktyczne- po co nam piekielnie grube futro do pasa? Jak stawiacie na ocelota, połączcie ten trend z futrem w jeden super-hit. Gorąca czerwień sprawdza się w wydaniu klasycznych krojów i dobrych materiałów. Ze stylem militarnym mam problem: jestem fanką oficerskich płaszczy, lecz niekoniecznie w barwach militarnej zieleni. Każda musi chyba odnaleźć swój fason oraz kolor i po prostu poczuć się w tym dobrze.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na dyskusję o modzie jestem otwarta, słucham: