wtorek, 5 października 2010

Louboutiny- piękno czy snobizm?

Christian Louboutin w swojej pracowni

Buty od Christiana Louboutin są tak znane, że nawet dziecko rozpozna słynną czerwoną podeszwę. Lansowane w prestiżowych magazynach, noszone przez największe gwiazdy, spopularyzowane przez "Seks w wielkim mieście". Czy jednak rzeczywiście zasłużyły na swoją reputację? Większość kobiet marzy o zdobyciu słynnych Louboutins. Snobizm, prestiż czy może wyczucie najlepszego stylu? Ja w najnowszej kolekcji znalazłam kilka skarbów, ale ocenę tych butów pozostawiam Wam. Uważacie je za dzieła sztuki? A może to przereklamowany produkt. Czekam na Wasze opinie.
Louboutin

Louboutin
Gwiazdy w butach Louboutin

Victoria Beckham w Louboutins

3 komentarze:

  1. Mnie kilka par odpawiada, reszta przereklamowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzą mi sie z dobrym gustem, raczej z kiczem...

    OdpowiedzUsuń

Na dyskusję o modzie jestem otwarta, słucham: