sobota, 23 października 2010

Już czas na coś modnego!


Nieczęsto można usłyszeć o zegarkach z ust kobiet. Zaskakuje mnie to, bowiem my lubimy detale, a szczególnie jeżeli ten detal to coś na kształt biżuterii. Zegarki mają niewątpliwą zaletę- poza całym ich urokiem są także praktyczne. Może dlatego pozostawiamy ten temat mężczyznom, którzy stojący przed witrynami zegarmistrza namiętnie wtapiają wzrok w ekspozycję. Zegarek dla płci męskiej jest jak rekwizyt, bowiem prócz niego chyba tylko cygaro, whisky i krawat przypomina nam panów. Warto jednak zwrócić uwagę na to akcesorium w wydaniu kobiecym. Najmodniejsze zegarki na rękę mogą nas do siebie nie tylko przekonać, ale z doświadczenia wiem, że także uzależnić.


2 komentarze:

  1. Z tym wyobrażeniem postaci mężczyzny bym dyskutowała, a zegarka nie noszę, bo szczęśliwi czasu nie liczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się zgodze. Mój mąż zawsze w galerii handlowej leciał oglądać ukochaną omege, aż w końcu kupił i mam spokój:)

    OdpowiedzUsuń

Na dyskusję o modzie jestem otwarta, słucham: