czwartek, 12 sierpnia 2010

Co na jesień/zima 2010?

Przejrzyjcie sobie kampanie najlepszych firm odzieżowych na sezon jesień zima. Każda z nas odzwierciedlenia najlepszych trendów będzie szukała w bardziej osiągalnych finansowo sklepach. Niedościgłe niegdyś wzornictwo marek tj. Channel czy Gucci dziś są tylko wspomnieniem. Masowe sklepy na bieżąco analizują modę lansowaną przez designerów i starają się ją kopiować. W tyle, rzecz jasna, pozostają jedynie tkaniny, których jakość pozostawia wiele do życzenia. Szukając trendów odpowiadających mojemu gustowi wśród najlepszych firm, zorientowałam się, iż w zasadzie w modzie jest dziś wszystko, z zastrzeżeniem że jest odpowiednio "zapakowane". Na pewno hitem będzie motyw zwierzęcy tj. panterka czy zeberka , ale raczej w formie nienarzucających się detali (pasek czy kołnierz). Krótkie kożuszki (oczywiście te z prawdziwego futerka) w które naprawdę warto zainwestować. Powrót do lat 60- tulipanowe spódnice i prześwitujące rajstopy. Kurtki i czapki pilotki dodające nieco chłopięcego stylu. Płaszcze, buty, torebki i sukienki w kolorze CAMEL, a także powrót dobrze nam znanej PARKI i stylu country.
Poniżej zdjęcia ubrań z kampanii Channel, Boss i Miu Miu, które mi baaardzo przypadły do gustu:



Chanel, Boss, Miu Miu
Znalazłam kolekcje bardziej przystępnych cenowo marek, które dorównują we wzornictwie designer trends.   I oto zdjęcia ubrań tańszych sklepów na które sobie mogę pozwolić(te przypadły mi do gustu chyba jeszcze bardziej):
Stefanel, Benetton, Marlboro Classics


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na dyskusję o modzie jestem otwarta, słucham: