środa, 11 sierpnia 2010

Uczta dla zmysłów


Oto projektant, którego spotkanie jest moim największym marzeniem. Chyba najlepiej odzwierciedla mój sposób postrzegania piękna. Nieprzesadzona, kobieca elegancja. Armani. Mówię o wszystkich etykietach tej marki- Georgio Armani, Armani Exchange, Armani Jeans i Armani Collezioni. W moim mniemaniu to bardzo seksowne i kobiece ubrania, na każdą okazję. W jesiennej kampanii AJ pojawia się aktorka Megan Fox, której zmysłowy typ urody idealnie pasuje do image'u marki. Obok aktorki zobaczymy Cristiano Ronaldo. AJ to sportowa elegancja, wygodny szyk i fantastyczne materiały. W kolekcji na najbliższy sezon jesienno-zimowy podobają mi się krótkie kożuchy. Prawdziwą sztuką jest dla mnie kolekcja Armani Privé. Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam pokaz Privé na FTV zaparło mi dech w piersiach. Oto prawdziwe Haute couture, wysoka moda. Nie jest to na pewno moda praktyczna, ale która z nas nie pragnie wyglądać jak księżniczka?
Armani Privé, jesień zima 2010

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na dyskusję o modzie jestem otwarta, słucham: