wtorek, 10 sierpnia 2010

Są takie marki o których nie usłyszysz słowa krytyki z moich ust...


www.maxmara.com

Jedna z marek której każda kolekcja mnie po prostu URZEKA. Elegancja z klasą- tak określam ten styl. Kilka słów o marce:
Achilles Maramotti założył firme w roku 1951. Nazwa pochodzi od nazwiska (Mara), natomiast pierwsza część (Max) miała oznaczać zaangażowanie i rozmach z jakim działa firma. Marka zatrudniala wielkich projektantów jak Karl Lagerfeld, Jean-Charles de Castelbajac, Dolce & Gabbana. Targetem tej elitarnej marki mają być stylowe  i szykowne kobiety.
Jesień w MaxMarze to przede wszystkim piekne materiały, szarości, brązy i czerń. Cudo!

1 komentarz:

  1. Ja uwielbiam brytyjskość w profesjonalnym wydaniu, domu mody Burberry. Kolekcja, która obowiązywała na wiosnę i lato br. była znakomita.
    Uwielbiam wszelkiego typu marszczenia i idealne podkreślanie figury.

    Marka co sezon zachwyca mnie swoimi produktami. Modele kurtek na jesień/zimę 2010/2011, tj. pilotki są niesamowite. Burberry to firma, którą polecam każdemu.

    I projektant Roberto Cavalii. Coś nieprawdopodobnego. Kiedy ogląda się pokazy tego projektanta mam wrażenie, jakbym oglądała inny świat. Tworzenie iluzji i ponadczasowej awangardy. Cętki w wykonaniu Cavalliego na jesień/zima 2010/2011. Coś co w tym sezonie nie zabraknie u mnie na pewno.

    Burberry i Roberto Cavalli na miejscu numer jeden.

    OdpowiedzUsuń

Na dyskusję o modzie jestem otwarta, słucham: